19 January, 2019

Menjelang Liga Super Malaysia : 2 minggu lagi

Pasukan-pasukan yang akan berentap dalam MSL 2019 sedang rancak membuat persiapan, mewujudkan keserasian pemain, mengadakan perlawanan persahabatan, faham taktikal Coach, menjelang Liga Super Malaysia bulan Feb nanti. 

Bagi peminat Melaka United pastinya teruja untuk melihat kemenangan pertama di Estadio of Hang Jebat menentang MIFA/PJ City ( 2 Feb 2019). Setelah kembali daripada Pra musim di Vietnam, pasti Coach Zainal and The Gang telah mengenal pasti kekuatan dan kelemahan pasukan. Ramai pemain bintang yang menjadi tunjang MU diharapkan akan dapat menjadi salah satu pasukan disegani tahun ini.

Harapan satu piala dalam genggaman: 2019.

Kredit:FB MUSA

Kemenangan sulung di laman sendiri pasti ditagih oleh para peminat MU, menjadi penyuntik semangat untuk terus berdaya saing dalam MSL 2019.

21 Jan 2019 : diharap perlawanan pra musim bertemu Sarawak akan memantapkan lagi tahap fizikal, skill para pemain. Dengan kehadiran Liridon berganding dengan SR8 ditengah, Casagrande di depan, Sok Won dan Shukor dipertahanan, Gopi, Nazrin di sayap akan menguatkan MU disetiap posisi. 

Gegau Melaka United Gegau  : 2019


No comments:

Post a Comment