05 September, 2010

Pulau Kapas-Jumpa kami 21 Sep 2010


Pulau Kapas..satu lagi lawatan dalam modul kursus.Aku yg tak pnh kesana..cuba2 surf dlm net,info2 awal.Rupanye jika ikut testimoni slh satu tmpt mnarik utk dikunjungi..hmm..seingat aku awal tahun 1989,kali terakhir ke Pantai Timur..hahaha..teruk betul..asyik2 ronda sblh utara,selatan..tmpt btgs pun 19thn diNS (syg tak mohon pingat)hehehe..2 thn Bentong,Phg..sori bro..tak guna kabel ma..aku ikut je..cam ke Gemas dulu,mcm2 org ckp 'tmpt jin btendang'..yelaa satu2 psk yg wujud kala tu..hmmm..
Peta Ke Pulau Kapas (Bukan kat Setiu ma)
Ok...berbalik jln2 ke pulau..yg pnh prgi seingat aku..Pulau Besar,Melaka..Pulau Langkawi..(baru lg),Pulau Pinang..Pulau Tioman(my wife..itupun kperluan kursus)..hehehe..myb famili pun x minat ngan tmpt2 yg takde 2 in 1..yela shopping r tmpt pmainan utk ank2..lg satu hal..aku ni pun tak brp mahir 'swim'..ikut kata Ckgu Jamil :'bukan tak pandai tak brp mahir,lama2 mahirler'..hahaha..ok apapun Kapas Island bakal kami 'terjah'..insyaallah akan tmbh lg memori dan moga persepsi terhadap alam smulajadi,air laut kan bisa terlerai utk aku jadikan pula pulau2 destinasi percutian baru utk kami sekeluarga...Moga kunjungan kesana nanti akan sentiasa dirahmati Ilahi dan segala perancangan berjalan lancar,apatah lagi dalam suasana raya aidilfitri..dan harap2 juga menu 'sheep' kan ada jadi menu utama disana..ermmm..

2 comments:

  1. kenalah tanam minat. kata org kalau takut melawan ombak jgn berumah ditepi pantai. Masuk NG ni kenalah. Bla...bla...bla..

    ReplyDelete
  2. anda memang mendahului lain-lain student ada harapan jadi pelajar cemerlang

    ReplyDelete