11 November, 2014

Melaka Bandaraya Bersejarah (MBB) : Macam-macam Ada

Saja nak coret sesuatu tentang Melaka : Kisah macam-macam ada : selain tempat bersejarah, tempat makan, apa lagi menarik tentang MBB, dah dua pujian yang aku baca tentang tahap kebersihan dan susun atur bangunan yang terpelihara dan terjaga rapi oleh pihak MBB...syabas dan tahniah ..salah satu dalam ruangan Awang Selamat : Mingguan Malaysia dan satu lagi tidak silap dalam artikel kiriman pembaca dalam Berita Harian. Tahniah dan di harap pihak pengurusan MBB dapat mengekalkan kebersihan, kecantikan, waima apa pun yang berkait dengan Indahnya Melaka Bandaraya Bersejarah.

Saja nak cerita kat sini : satu lagi mercu tanda yang bakal muncul dalam peta pelancongan Melaka terletak di tepian Sg. Melaka berhampiran Kg. Morten :




Satu lagi bagi penggemar pisang goreng berperisa cheese/coklat/strawberi boleh menikmatinya di Melaka : Lokasi arah laluan ke Institut Perguruan Perempuan Melayu Melaka Durian Daun atau senang dari arah persimpangan lampu isyarat mercu tanda Keluargaku/Hotel Super Cowboy...pisang goreng nipah berperisa cheese dengan harga RM4...Selamat Berlibur Ke Melaka Bandaraya Bersejarah : TMM 2014 :


Pisang Nipah bersalut cheese

Selamat Berkunjung Ke Melaka Bandaraya Bersejarah..Bandar Teknologi Hijau..Melaka Maju Fasa Ke Dua..

3 comments:

  1. aaah baru perasan, yg bangunan tu da siap sempurna..cantiknya bila waktu malam.. itupon mlm tadi pergi pejabat suami .. huhuu

    ReplyDelete
  2. Tak silap The Shore namanya...shopping mall n hotel..makin meriah gamaknye MBB

    ReplyDelete
    Replies
    1. aahh, saya pon dah singgah ..heheee, rentetan dari membaca entry En Rosli tempoh hari...hehee,

      Delete