20 December, 2010

Makan-makan di Anjung Batu - 18 Dis 2010

Ermm...sebut pasal makan-makan,alhamdulilah dapat jemputan peribadi daripada penaja..yelah, siapa lagi tak dari Busu Nuar yg baru balik dari Jepang...moga murah rejeki dan cepat jodohnya..insyaallah..Jika awal pertama dulu rejeki balik dari Hanoi..kami sekeluarga beramai-ramai di Restoran Parameswara di Jeti Umbai..kali ini beralih lokasi ke Restoran Anjung Batu- kawasan berhampiran Jeti ke Pulau Besar (pulau keramat..dah ada muzium ma disana..ntah bile nak kesana lagi)..apapun menu utama tetap nasi lemak ikan siakap 3 rasa..sotong goreng tepung, udang goreng..otak2,kupang 3 rasa dan minuman jus oren,tebu,teh O,air suammm..hai manyak juga ma..ingat tengah bulan tak ramai orang..ermm meleset ma..nasib baik dah booking..myb ramai plancong luar gaknye..
  Sempat ber'posing'..

Apapun lain kali jika nak ke sini,kene booking siap2..makin maju nampaknye restoran Cikgu Jeon..jika dilihat restoran2 yg lain tutup hari tu,tak pasti sementara atau selamanya..

Lokasi santapan 18 Dis 2010

Kawasan yang luas, malah dengan jumlah pengunjung pada malam tu, rasanya memang meja2 byk yg ditempah awal..apapun selamat kami beramai2 menikmati makan malam, yg tak abis disitu sempat dibungkus. Terimakasih daun keladi..tahun depan belanja lagi..Insyaallah tahun hadapan giliran abang sefamili lak belanja..ermmmm..

Syukran...Busu Nuar..murah rezeki dan cepat jodohnya

Berilah kegembiraan kepada orang lain,percayalah ia akan datang semula kepada kita.Tidak susah menggembirakan orang lain,mungkin hanya dengan kata-kata,mungkin hanya dengan senyuman ataupun dengan doa...Moga sentiasa dalam rahmat Ilahi...





1 comment: